Vanliga frågor och kundtjänst
Problem med konto och inloggning
Om du glömmer ditt lösenord, klicka på https://falinas.se/password/reset, om du redan har försökt återställa ditt lösenord, men inte har fått ett e-postmeddelande från oss, kontrollera din skräppost- eller skräppostmapp.
Om du behöver ytterligare hjälp för ett annat problem relaterat till ditt konto, kontakta vårt kundsupportteam på [email protected], livechatt eller telefonnummer.
Hur fungerar krediter?
På ditt konto visas saldot av medlemskapskrediter. En falinas.se kredit kan användas när som helst. Det antal krediter du får är lika med medlemskapets uppladdningsvärde, baserat på valutan SEK (1 CURRENCY = 1 kredit). En falinas.se kredit upphör att gälla efter 30 dagar.
Hur blir jag medlem?
Genom att köpa produkter som väljer VIP -priset kommer du automatiskt att registreras för VIP -medlemsplanen.
Du kommer att njuta av omedelbar full tillgång till VIP-medlemskapet förvärvat, och din automatiska top-up kommer att initiera och vi debiterar hela priset (575.00 SEK), som kommer att konverteras 1:1 till krediter och deponeras till ditt Falinas-konto .
Hur fungerar den återkommande medlemsavgiften?
Den återkommande avgiften för medlemskapet kommer att betalas ut var 14: e dag, vår VIP-medlemsplan är 575.00 SEK inklusive moms och kommer att dras av från vald betalningsmetod.
Hur avbryter jag mitt medlemskap?
- Logga in på ditt konto och gå till "Mitt konto", gå till "Avbryt medlemskap" och klicka på "Avbryt".
- Genom att kontakta vårt kundsupportteam på e-postadressen [email protected] eller livechat.
Du kommer att få en bekräftelse via e-post angående uppsägningen av ditt medlemskap.
* Observera att du inte kan avbryta ditt medlemskap inom de första 24 timmarna medan vi uppdaterar registreringsuppgifterna.
Om jag säger upp mitt medlemskap, får jag återbetalning?
Vi utfärdar inte återbetalning av priserna för medlemsplanen eftersom du har en omedelbar full tillgång till våra tjänster.
Måste jag betala uppsägningsavgifter när jag säger upp mitt medlemskap?
När en användare skickar in en begäran om avbokning har två tillgängliga alternativ:
- Användare kan avbryta medlemskapstjänsten utan att ådra sig extra avgifter om de stannar kvar med det nuvarande medlemskapet under en längre period på trettio (30) dagar från och med datumet för begäran, eller
- Användare kan säga upp medlemstjänsten med omedelbar verkan genom att betala 75 SEK
Jag har beställt en produkt och sagt upp mitt medlemskap. Får jag fortfarande min produkt?
Ja, alla produkter som beställs som medlem kommer att levereras till dig även om du avbryter ditt medlemskap innan det har skickats från oss.
Hur lång tid tar leveransen av mina produkter?
Från det att beställningen skickas, bör det ta mellan 2-7 arbetsdagar att anlända.
Hur returnerar jag en beställning?
Om du vill returnera en produkt är allt du behöver göra att kontakta vårt kundtjänstteam på [email protected] så guidar vi dig genom processen!
För att påskynda processen, lägg till ditt namn, ordernummer, anledningen till returen och eventuell ytterligare information till din förfrågan. För mer information se våra villkor under avsnitt 9. Returer.
Produkterna måste skickas till ILS Company ApS, till följande adress Mylius Erichsens Vej 20A, 9210 Aalborg SØ, Denmark
Kan jag få återbetalning på returnerade produkter?
Om du har köpt varor Om du inte är nöjd med din beställning kan du ångra dig inom 14 dagar efter att du mottagit dina varor. Tänk på de varor som har öppnats efter leverans av dig och som inte kan returneras av hygien- eller hälsoskyddsskäl.
* Observera att om återbetalningsbeloppet i vissa fall kan skilja sig från det betalda beloppet på grund av valutaväxling och avgifter från tredje part, och vi tar inte ansvar för skillnader som orsakas av sådana kurser eller avgifter.
Återbetalningar kan begäras genom att använda våra tillgängliga kanaler för kundsupport och kommer att utvärderas från fall till fall.
För mer information se våra villkor under avsnitt 10. Återbetalning.
Hur fungerar återbetalningen om jag har använt mina krediter?
Om du är medlem med en aktiv prenumerationsplan, och din återkommande betalning har omvandlats till krediter och du har spenderat de tillgängliga krediterna från ditt Falinas konto när du köper produkter, kommer du att ha rätt till återbetalning inom 14 dagar efter dagen du har fått dina varor, men återbetalningen kommer att utfärdas som krediter.
Återbetalningar kan begäras genom att använda våra tillgängliga kanaler för kundsupport och kommer att utvärderas från fall till fall.
Vad ska jag göra om mitt paket visar tecken på skador eller manuell hantering?
Vid leverans av paketet är kunden skyldig att kontrollera paketet noggrant från alla sidor. Om det har skett en manipulering av lådan eller om det finns olika typer av tejp, måste kunden begära en anteckning från transportören om skadan eller vägra att ta emot paketet och informera säljaren om detta.