Medlemskap

Hur fungerar medlemskapet?

Genom att köpa produkter med VIP-prissättning registreras du automatiskt för ett VIP-medlemskap. De första 14 dagarna kommer du att ha ett "Freemium" -medlemskap och den 14: e dagen kommer du att debiteras 375.00 SEK, vilket kommer att bli konverterade 1: 1 till krediter och deponerades på ditt Falinas - konto. Du kan fylla på och handla, hoppa över påfyllningen eller avbryta ditt medlemskap när som helst.

Hur fungerar krediter?

var 14:e dag, 375.00 SEK automatiskt från ditt konto och omvandlas 1:1 till krediter. Det betyder att 1 EUR är lika med 1 kredit. Du kan handla med dina krediter, hoppa över påfyllningen eller avbryta medlemskapet när som helst. Observera att om du inte hoppar över varje påfyllning kommer din påfyllning att ske automatiskt.

Hur avbryter jag mitt medlemskap?

Logga in på ditt konto och gå till "Mitt konto". Bläddra helt enkelt till "Avbryt medlemskap" och klicka på "Avbryt". Du kommer att få en e-postbekräftelse angående uppsägningen av ditt medlemskap. Observera att du inte kan säga upp ditt medlemskap under de första 24 timmarna, men pengar tas inte bort från ditt konto under den tiden. Din första VIP-betalning sker efter 14 dagar. Om du stöter på några problem är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Kan jag avbryta mitt medlemskap inom de första 14 dagarna?

Du kan avbryta ditt medlemskap när som helst. Logga bara in och avbryt ditt medlemskap. Kontakta oss på [email protected] om du får problem. Tidpunkten för ditt första e-postmeddelande angående avbokning anses vara det ögonblick du avbokade. Detta gäller även om vi inte svarar i tid innan pengar tas från ditt konto. I så fall återbetalar vi gärna det uttagna beloppet.
Observera att avbeställning av ditt medlemskap inte annullerar några beställningar. Detta inkluderar beställningar gjorda på vår webbplats och deltagande i våra tävlingar.

Om jag säger upp mitt medlemskap, får jag återbetalning?

Om du avbryter ditt medlemskap återbetalas inte dina pengar och vi återbetalar inte medlemsavgifterna såvida du inte har meddelat att du vill att det ska avbrytas innan rättegången löpte ut, men ändå dragit tillbaka ett belopp. Alla återbetalningar för returnerade produkter kommer att återbetalas till den information de drogs tillbaka från om inget annat anges via e-post.

Mina beställningar

Jag har beställt en produkt och sagt upp mitt medlemskap. Får jag fortfarande min produkt?

Ja. Alla produkter som beställts som medlem kommer att levereras till dig även om du säger upp ditt medlemskap innan det har skickats från oss.

Hur lång tid tar leveransen?

Från det att beställningen skickas, bör det ta mellan 2-7 arbetsdagar att anlända.

Ångerrätt

Alla returer måste skickas till den här adressen: Vesterå 15, 9000 Aalborg, DenmarkFalinas erbjuder gratis returer och återbetalningar.Inte 100% nöjd med ditt senaste köp av Falinas? Vi är glada att acceptera returer och återbetalning på varor som är i originalskick och oöppnade, inom 14 dagar från mottagandet av din beställning. Alla produkter du returnerar måste vara i samma skick som du fick dem i och oöppnade. Returnerade artiklar får inte användas, öppnas eller skadas efter leverans. Alla artiklar kommer att granskas individuellt vid retur. För information om hur du returnerar din order, kolla din retursedel Om varorna är skadade när de levereras kan du skicka tillbaka dem gratis och få en fullständig återbetalning. Om du vill byta din artikel mot en annan färg, storlek eller produkt, returnera du din oönskade artikel och gör en ny beställning. Om din återbetalning accepteras kommer vi att återbetala det pris du betalade för din artikel till din ursprungliga betalningsmetod.Om vi tar emot en returnerad artikel i olämpligt skick kommer återbetalningen att bli ogiltig och artikeln/artiklarnas kommer att skickas tillbaka till dig som betalda av företaget. På grund av hygienskäl accepterar vi inte returer på några öppnade produkter (om inte din artikel kom fram skadad eller anses vara felaktig). De artiklar du vill returnera till oss är ditt ansvar tills vi tar emot dem. Det är en bra idé att teckna försäkring för värdet på de varor du returnerar och få bevis på porto. Vi är inte ansvariga för några artiklar som returneras till oss av misstag. Returer tar vanligen 2 veckor att tas emot och bearbetas. När din retur har behandlats utbetalas en återbetalning till din ursprungliga betalningsmetod. Det kan ta upp till 5 arbetsdagar. Vi kommer hålla kontakten med dig längs vägen och skicka ett e-postmeddelande till dig när allt är klart.

The Customer is obliged to provide the Company and the carriers with all information required to complete the customs formalities and to provide the necessary documents.
The Customer must inspect the Goods on delivery and notify the Company within (24 to 72 hours) of delivery of any alleged defects, shortage in quantity or damage. If the customer fails to comply with these provisions, the Goods shall be deemed conclusively to be in accordance with the Contract and free from any defect or damage which would be apparent on a reasonable examination of them.
Where a defect would not have been apparent on a reasonable examination, the customer notifies the Company as soon as reasonably possible when the defect becomes apparent or within 24 to 72 hours of delivery whichever is earlier; and the customer provides all information and assistance required by the Company to investigate any suspected defect and, if required, permits the Company to inspect the Goods concerned at any premises where the same are located.
Further details of the Company’s returns policy will be communicated to the customer on a regular basis.

Hur returnerar jag en beställning?

Om du vill returnera eller byta ut en produkt behöver du bara kontakta vår kundtjänst på [email protected] så guidar vi dig genom processen!
Hjälp oss att påskynda processen genom att lägga till ditt beställningsnummer, namn, anledningen till retur eller utbyte och eventuell ytterligare information till din förfrågan. Varje produkt måste skickas till ILS Company ApS, Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark

Refund policy

Falinas Användare har rätt till återbetalning inom 14 dagar från inköpsdagen. Om köpet är en prenumerationstjänst med en återkommande avgift har användarna rätt att avbryta tjänsten och alla framtida avgifter genom att följa instruktionerna i meddelandet som skickats efter inköpet. Observera att återbetalningsbeloppet i vissa fall kan skilja sig från det betalda beloppet på grund av valutakurser och avgifter från tredje part, och vi ska inte ansvara för skillnaderna som orsakats av sådana räntor eller avgifter. I den utsträckning som tillåts enligt lag, om vi finner att ett meddelande om avbokning har givits i dålig tro eller i ett olagligt försök att undvika betalning för tjänster eller krediter eller varor har mottagits och åtnjutit, förbehåller oss oss rätten att avvisa kundens återbetalningsförfrågan . Återbetalningar kan hävdas med hjälp av supportlinjen eller e-postadressen. Återbetalning beror på fall till fall